Oglinda Literara

Acest forum poate fi accesat de catre toata lumea. Acest Forum este pentru toti iubitorii de literatura si prietenii revistei Oglinda Literara. Primim creatii literare ( eseu, proza, poezie) spre publicare in aces forum si in revista Oglinda Literara

AcasaCalendarFAQCautareInregistrareMembriGrupuriConectare

Distribuiți | 

Propunere

In jos 
AutorMesaj
butterflygreen

Data de înscriere : 06/07/2009
Varsta : 27
Localizare : Vaslui, Romania

MesajSubiect: Propunere   Lun Iul 06, 2009 10:38 pm

Buna tuturor. Ma numesc Oana Otelea. Sunt eleva, in clasa a 12-a. Pasiunea mea este scrisul si cititul. Si as dori sa public ceea ce scriu. Pana acum am publicat proza in revista online "Tanarul scriitor" si pe propriul meu web site. Nu am foarte multe de spus despre mine. Tot ce pot spune e ca imi place sa scriu, de fapt atunci ma simt minunat si cred ca ar trebui sa-i las si pe ceilalti sa citeasca ceea ce scriu. Asa ca voi posta aici un text si daca cei de la "Oglinda literara" il vor considera potrivit pentru a fi publicat in revista ma voi bucura enorm. Iar daca nu, voi incerca cu alte texte. Sper sa primesc un raspuns. Va multumesc. Smile

„Închisoarea”

Totul din jurul meu e în ceață… Nu pot înțelege unde mă aflu…dacă e vis sau realitate, dacă totul e doar o farsă. Ochii înțețoșați încearcă să vadă, dar nu reușesc… Mâinile înghețate încearcă să pipăie dar nu dau de nimic… Târâș mă apropii de ceva rece, iar mâinile mele învie! Iar în același timp corpul primește fiori de la corpul rece care este atins. Încerc să explorez în rudimentare mișcări…dar frigul mă cuprinde și nu mă lasă să înaintez sau să descopăr ceva…

„Unde sunt? Ce se întâmplă? Ieri eram în patul meu moale și cald și mă alintam pe lângă părinții mei… unde sunt acum? Ce se întâmplă?... De ce totul e rece și întunecat? De ce nu văd nimic? De ce îmi simt corpul ca o stâncă de gheață? Încerc să-mi mișc un deget…dar nu reușesc!”